אחדות: 'הבית היהודי' ו'האיחוד הלאומי' ירוצו יחד בירושלים

    איתי גדסי No Comments on אחדות: 'הבית היהודי' ו'האיחוד הלאומי' ירוצו יחד בירושלים

    היום חתמו מנכל"י סיעות הבית היהודי והאיחוד הלאומי על ריצה משותפת במסגרת אחת לעיריית ירושלים, יו"ר הבית היהודי חגית בן משה תעמוד בראש הסיעה

    9:33
    03.05.24
    נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף: "עוד המצאה של משגיחי הכשרות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (א') נחתם הסכם בין הבית היהודי והאיחוד הלאומי בו הצדדים מתחייבים לרוץ כסיעה אחת משותפת ומאוחדת לבחירות המוניציפאליות בירושלים כאשר הסיעה תהיה בראשותה של סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הכספים חגית משה המשמשת גם כיו"ר הבית היהודי בירושלים.
    המפלגה שתרוץ יחד בבחירות תקרא  "בית יהודי-איחוד לאומי". ההסכם, נחתם היום בין ניר אורבך מנכ"ל מפלגת הבית היהודי ובין אופיר סופר  מנכ"ל מפלגת האיחוד הלאומי שבירכו שניהם על המהלך.
    במקום השני ברשימה יוצב איש החינוך יהודה (גורי) פרוידיגר, סמנכ"ל קריית החינוך שעלבים ובעבר מזכ"ל תנועת הנוער "עזרא" ותושב פסגת זאב.
    האיחוד מבשר על התקרבות בין הסיעות השונות משום שנראה ומדובר ביריית הפתיחה לאיחוד הרשימות בבחירות הארציות עליהן עדיין דנים יושבי ראש המפלגות והשרים נפתלי בנט ואורי אריאל.
    לאחר חתימת ההסכם בין הצדדים ציינה חגית משה, ראש הסיעה המשותפת: "זו בשורה של ממש לעיר ירושלים ולציונות הדתית כולה. אני תמיד מעודדת חיבורים ודווקא כעת הציבור הדתי לאומי בירושלים צריך בית אחד וכתובת אחת מנצחת.
    האחדות שאנו מציגים היום היא מחוייבת המציאות ותוכיח עצמה כבר ביום שלאחר הבחירות. אני משוכנעת שהחיבור בירושלים משמעותי מאוד ויהווה זרז לחיבור הנחוץ בבחירות לכנסת. גורי ואני נשלב כוחות ונפעל לטובת הציבור הדתי לאומי ולטובת העיר ירושלים".
    יהודה פרוידיגר אמר: "האיחוד בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי משדר כתובת אחת נאמנה לכל הדתיים בירושלים, שתתן מענה לפרט ולכלל ותפעל לחיזוק ירושלים בכל התחומים ולמיצוב מעמדה כעיר הבירה של מדינת ישראל. מהיכרותי האישית עם חגית משה, אני בטוח שנעבוד ביחד בשת"פ פורה לקידום העיר ירושלים  והציבור הדתי לאומי".
    מנכ"ל מפלגת הבית היהודי ניר אורבך: "לציבור הציוני דתי בירושלים יש כעת כתובת אחת.ההרכב הנוכחי מחבר את הציונות הדתית הקלאסית לרשימה אחת  ואין ספק שהחיבור עם האיחוד הלאומי משמעותי מאד גם להמשך הדרך.
    אנו עוסקים כעת בהמשך גיבוש הרשימה ובצירוף דמויות מרכזיות בכדי לחבר ציבורים נוספים ולהיות הרשימה החזקה והמשמעותית ביותר במערכת הבחירות בירושלים."
    מזכ"ל האיחוד הלאומי אופיר סופר בירך על המהלך ואמר:" אנחנו באיחוד הלאומי עמלים למען אחדות הציונות הדתית והמחנה הלאומי כולו וירושלים היא אחת הערים החשובות ליישם זאת. אני שמח על כך שמצאנו את הדרך המשותפת לרוץ יחד ואני כולי תקווה כי זו רק ההתחלה באחדות הציונות הדתית הן ברמה המוניציפאלית והן ברמת הלאומית.
    כוחנו באחדותינו זו לא עוד סיסמא, זו המשימה שמוטלת על כתפינו בימים אלו.נמשיך יחד לפעול למען קדושתה וריבונותה של ירושלים."

     



    0 תגובות